wtorek, 28 sierpnia 2012

Recenzja: Maybelline PURE.COVER MINERAL

Witajcie!

Już kilka razy ze względu na moje mega, gigantyczne wory pod oczami pytałam Was o to jaki korektor polecacie. Dużo dziewczyn poleciło mi właśnie ten korektor z Maybelline. Po wykończeniu innych moich korektorów czym prędzej popędziłam do drogerii aby jak najszybciej przetestować tego o to delikwenta.


Co pisze nam producent?
"Idealnie tuszuje niedoskonałości skóry. Nie zatyka porów. Bez talku. Bez olejków. Bezzapachowy".

Ja zacznę może od:

OPAKOWANIE:
Jest ok.. Jest w miarę solidne, nic się z niego nie wylewa, łatwo je otworzyć, ale nie na tyle, żeby np. korektor sam się otworzył w kosmetyczce. Aplikator też jest spoko :) Nie rozsmarowuję nim korektora pod oczami, a tylko nakładam kilka kropeczek i wklepuję palcem. Chociaż z drugiej strony myślę, że ciężko będzie wydobyć ten kosmetyk z opakowania gdy się będzie kończył.

KONSYSTENCJA I ZAPACH:
Tak jak producent pisze kosmetyk jest bezzapachowy :) Jeżeli chodzi o jego konsystencję to jest dość gęsta i sucha (o ile można to tak nazwać), ale nie ma problemu z wklepaniem korektora w skórę. Nie zbiera się w zmarszczkach, nie waży się w ciągu dnia. 

KOLOR:
Z tego co się orientuję to są u nas są dostępne 3 kolory (ale mogę się mylić, jeżeli jest ich więcej to dajcie znać). Ja mam swój w kolorze 02 Natural i jest on bardzo, bardzo jasny.



DZIAŁANIE I MOJE ODCZUCIA:
-na prawdę tuszuje niedoskonałości, zaczerwienienia i moje wory pod oczami, co dla mnie jest nie wiarygodne bo nigdy wcześniej nie posiadałam korektora, który by na prawdę to robić (oczywiście biorąc pod uwagę to, że nigdy nie używałam korektorów z na prawdę wysokiej półki)

-daje delikatny efekt rozświetlenia oka

-jest bardzo wydajny

-tak jak już wcześniej pisałam: nie zbiera się w załamaniach, nie warzy się

-kolor pasuje jak ta lala

-nie wysusza skóry w okół oczu, nie podrażnia


-no jednym słowem jest to najlepszy korektor jaki do tej pory używałam i kupię go na pewno jeszcze nie jeden raz! Polecam wszystkim dziewczynom, które tak jak ja mają problem z sińcami pod oczami :) ! Na prawdę warto go wypróbować :)



Jak na razie minusów nie zauważyłam (może trochę te opakowanie..). Fakt, faktem nie wiem jak się sprawdzi u osób z cerą suchą.
Korektor kosztuje ok. 30zł. Z jednej strony to trochę sporo jak za taką pojemność, ale z drugiej strony skoro mi pomaga to mogę za niego tyle płacić :P

Przy okazji tej recenzji przejrzałam kwc na wizaz.pl i stwierdzam, że jestem w szoku, że ma całkiem sporo negatywnych opinii bo na prawdę sporo osób mi go polecało, ale wiadomo, że każdemu pasuje co innego.



To by było chyba na tyle :) Na prawdę lubię ten kosmetyk i jeżeli nie znalazłaś jeszcze idealnego korektora pod oczy to warto go wypróbować :)
A może już próbowałyście tego korektora ? Jeżeli tak to dajcie mi znać co o nim myślicie bo jestem bardzo ciekawa :)

Buziaki :)
M.

10 komentarzy:

  1. Zacheciłaś mnie do jego kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ten wieczny problem z worami :c od zawsze je chyba mam, póki co używam L'Oreala true match korektor na przemian z korektorem z Garniera i niezbyt mi się efekt podoba może i ten wypróbuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to mój ulubieniec! Teraz jest w promocji w rossmannie za 19.99, ale już pierwszego dnia go nie było ;/ wysprzedał się w ciągu kilku godzin, niestety ;/
    Mnie ten korektor wystarcza mniej więcej na 6-8miesięcy, więc uważam, że niezły wynik:) Można go dostać na allegro, za ok 20zł już z przesyłką, ale odcien 02 jest bardzo rzadko wystawiany ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam chyba s Super-Pharm ostatnią sztukę w kolorze 02 :) , a w innych drogeriach widziałam tylko 03, który był o wiele za ciemny dla mnie.. Zajrzę może jutro do Rossmana, ale podejrzewam, że u mnie też już będzie wyprzedany.

      Usuń
  4. no to już wiem jaki korektor kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co mam jeszcze korektor ale jak tylko się skończy kupuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś, ładnie krył!
    Chyba się jeszcze gdzieś pałęta po szufladzie, ale jest już pewnie po terminie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam, naucz się, że pisze się "naprawdę" a nie "na prawdę"...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go uwielbiam, najlepszy pod oczy na since i na reszte twarzy miejsowo. Uniwersalny i niezastapiony. Podejrzewam, ze osoby, ktorym nie pasuje zle go aplikuja lub lacza ze zlymi podkladami/kremami. Zauwazylam, ze gdy zbyt szybko polozy sie pod oczy na niewsiakniety dobrze krem/lub zbyt tlusty krem to moze sie mazac i zbyt mocno blyszczec na skorze oraz mniej kryc, polozny zas na sucha skore tez nie kryje, tylko sie osadza i jest widoczny. Trzeba umiec uzyc, a nie po 1 nieudanym razie osadzac negatywnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)