poniedziałek, 13 sierpnia 2012

All-Out Summer Fashion


Witajcie! :)

Do tej pory sesje fotograficzne na polu, łące, w zbożu kojarzyły mi się przede wszystkim z parą młodą ( jest to najczęstsze tło fotografii ślubnej w ostatnim czasie (taaaaaak z tego co zauważyłam to dużo "młodych" przeniosło się z miejskiego parku na pole :) ), albo z jakimś pięknym, delikatnym dziewczęciem w zwiewnej suki/męskiej koszuli... dzisiaj za to było inaczej.

 Dyskotekowo, bogato, kiczowato i z  przepychem :)
Dużo złota i błysku.

Kontrast baaaaaaaardzo mi się podoba!

Makijaż to totall gold look. Złoto od oczu po usta.

photo: Aleksandra Dargiewicz Photography
model: Justyna Siekierko
make-up: Magda Narewska Make up 
hairstyle: Mateusz Mojsak
stylist: http://tasteeat.blogspot.com/

Mam nadzieję, że sesja i makijaż się Wam spodobają :) Trochę żałuję, że make up nie jest bardziej widoczny, ale to nic :)

Miłego wieczoru :)
M.


4 komentarze:

  1. Dziękuję ^^ Wbrew pozorom stemplowanie idzie dość szybko. Ja na przykład maluję paznokcie bazowym kolorem dzień wcześniej, żeby porządnie wyschły do następnego dnia. Wtedy nie trzeba czekać za zaschnięcie lakieru bezpośrednio przed stemplowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaz jest idealny, tak samo jak zdjecia i modelka o kolorze wlosow o jakim ja zawsze marzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. całość zgrywa się idealnie! super mejkap :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)