sobota, 18 sierpnia 2012

NOTD: Barbie Pink

Tego odcienia różu szukałam bardzo długo. Chciałam w swojej kolekcji lakierowej mieć taki kolor kojarzący się bezwzględnie z lalką Barbie :P 
Każda firma produkująca lakiery do paznokci ma w swojej ofercie zawsze ogromny wybór różowych lakierów, ale o ten idealny dla mnie odcień było niestety dość trudno..

Jaka radość mnie ogarnęła kiedy zobaczyłam, że firma Flormar, której lakiery obecnie uwielbiam, ma dokładnie taki kolor Barbie o jaki mi chodzi. Po prostu idealny! I to w zawrotnej cenie 5zł (normalnie na stoisku Flormar lakiery, kosztują 11,90, a ja ten kupiłam w małej, osiedlowej drogerii).


Od razu po powrocie do domu pomalowałam paznokcie u rąk i stóp i teraz jak na nie patrze to przypomina mi się samochód lalki Barbie jakim się bawiłam w dzieciństwie ;)


Wiem, że taki kolor może nie być w guście każdej z Was, ale mi się podoba. Tym bardziej, że w brew okropnej pogodzie jaka była ostatnio jest jeszcze lato więc można poszaleć :)
Na zdjęciach kolor może wydawać się neonowy, ale zapewniam Was, że taki nie jest.

A Wy jakie lubicie najbardziej kolory na paznokciach? Rozgraniczacie to jakoś, np. konkretne barwy na wiosnę/lato i konkretne barwy na jesień/zimę ?

Miłej soboty :)
M. :*


12 komentarzy:

  1. Madziu a w jakiej drogerii one są za piątaka? tanioszka! nigdzie więcej ich nie widziałam tylko w białej.. uwielbiam ich lakiery, chociaż ja i kolor różowy się nie lubimy to ten wyglądda słodko-to jedna warstwa czy więcej? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dwie warstwy :) Ja kupiłam ten lakier w drogerii Lotos na Lipowej 34 (ta drogeria jest tak mniej więcej na przeciwko kościoła św. Rocha, można tam znaleźć niezłe perełki :P ) :) Buziaki!!

      Usuń
  2. Nie jestem fanką różów, ale ten odcień mi odpowiada :) Bardzo ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio lubie pastele na paznokciach, jeszcze niedawno mialam swira na punkcie zieleni, dosc nieczesto ostatnio uzywam czerwieni (chyba za stala sie zbyt pospolita xD) ale tak na codzien najchetniej wybieram braz/bez/jasny roz/jasny niebieski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zależy od nastroju ale chyba na paznokciach uwielbiam wszystkie kolory, nawet taki w stylu Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny kolor, uwielbiam takie słodkie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, choć już nie maluję paznokci na takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam ciepłe odcienie, róż, czerwień, fiolet, ważne, żeby były ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny róż! Lubię gdy moje paznokcie przyciągają wzrok! Świetna sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)