poniedziałek, 6 sierpnia 2012

DIY:Dip-Dye rings

Witajcie Kobitki kochane!! :)

Dzisiaj moje chyba pierwsze w życiu DIY.
Generalnie sprawa wygląda tak, że ja nie mam zbyt wielu zdolności manualnych, ale oglądając ten filmik na youtube:



przypomniałam sobie o kilku moich ulubionych pierścionkach, które nie nadają się już do noszenia bo zrobiły się brzydkie, i postanowiłam spróbować swoich sił w malowaniu biżuterii lakierem do paznokci :P

Do tego dzieła nie potrzebujemy za wiele :) Kilka lakierów do paznokci i kawałek gąbki.

Pamiętajcie, że najlepiej, żeby lakiery były bardzo intensywne. Moje takie niestety nie były więc efekt nie jest wymarzony. Pomimo to uważam, że jestem na dobrej drodze do sukcesu :)


Widziałam wiele biżuterii dpi-dye (nie wiem jak to nazwać po Polsku) w sklepach i na stronach internetowych, ale jej cena jest często KOSMICZNA! Mam zamiar wybrać się jutro do klepu z tanią, sztuczną biżuterią i będę próbowała dalej swoich sił w nadaniu biżuterii nowego życia :P Marzy mi się naszyjnik i bransoletka w takich neonowych kolorach :)


Tylko proszę bądźcie wyrozumiałe :) To była moja pierwsza próba i nie wygląda to do końca tak jak bym chciała, ale mimo wszystko chciałam się z Wami podzielić tym pomysłem bo uważam, że jest świetny :)
Na filmiku z youtube macie dokładnie pokazane co i jak :)

Miłego poniedziałku!! :) :*
M. 






3 komentarze:

  1. Matko! podoba Mi się to, ostry czad! Az sama dzię się pobawię :p / Przyjaciółka E. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. toooooooooo jest super! dzięki za podzielenie się fajnym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)