środa, 8 sierpnia 2012

Makijaż: Candy Colours


Witajcie! :)

Tak prawdę mówiąc/pisząc to różowy cień do powiek kojarzy mi się z moimi pierwszymi przygodami z makijażem (która z nas nie pamięta tych dziecięcych palet do makijażu?! czasami niektóre kosmetyki przypominają mi je zapachem) ;) I jakoś dobrze tego nie wspominam, cieszę się, że nie mam z tego kresu zdjęć bo nie chciałabym teraz patrzeć na siebie z wymalowanymi na różowo (aż po brwi) powiekami hehe, ale z drugiej strony mogłoby być całkiem śmiesznie.
No, ale teraz to co innego :P  Postanowiłam, w pewnym sensie, ujarzmić róż na powiekach ;)

Do tego makijażu zainspirowały mnie cienie MIYO, które kupiłam już jakiś czas temu i  w końcu je wykorzystałam!! 


Pozostając w temacie dzieciństwa to jak tak patrzę na te cienie to przypominają mi takie słodkie cukierki, a makijaż sam w sobie- lalkę Barbie :)



Kosmetyki, których użyłam:
 Oczy:
-baza pod cienie- Virtual
-paleta cieni Mario Luigi
-różowy cień Miyo No.4 Passion
-fioletowy cień Miyo No.40 Ambition
-niebieski cień Miyo No.34 Iris
-biały cień Essence No.01 chill out
-czarny cień z paletki Sleek Storm
-biała kredka Inglot No.31


Mam nadzieję, że moja wersja różowych powiek przypadła Wam do gustu :) Ja na co dzień jednak nie zdecyduję się na tak intensywny różowy cień, ale na imprezę.... hm.... kto wie :P

A co Wy myślicie o różu w makijażu oka? Co w ogóle myślicie o cieniach MIYO)

Buziaki :*
M.

PS. Zostawiam Was z moim hitem dnia ;)

7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż:) Muszę kupić kilka cieni Miyo świetna pigmentacja i te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny cukiereczek :) Ja bardzo lubię nosić różowy cień na powiekach :)
    Cieni Miyo jeszcze nie mam, ale kusicie, oj kusicie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. typowo cukierkowy mejkap, roż jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana! :* Zapraszam serdecznie :)
    http://nisiowepasje.blogspot.com/2012/08/moje-sekrety-ciiiii.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem powinnaś się przełamać - koniecznie. Makijaż super Ci wyszedł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączeniem kolorów;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)