środa, 1 sierpnia 2012

Fioletowo-złota kreska


Witajcie!

Dzisiaj kreska w wersji trochę innej niż zazwyczaj :) Może trochę bardziej oryginalnej, idealnej na wakacje! 
Do tego makijażu zainspirowała mnie Alina (klik) , jednak trochę od się różni od pierwowzoru :)


Myślę, że taki makijaż to super rozwiązanie dla dziewczyn kochających kreskę na powiece, ale znudzonych zwykłym, czarnym eyelinerem. Tym bardziej, że teraz jest lato, a to moim zdaniem, najlepszy czas na makijażowe eksperymenty :)



Sądzę również, że jest to fajna odmiana nawet w codziennym makijażu (o ile nie pracujemy w biurze i nie mamy bardzo restrykcyjnego dress code'u). Dodatkowo, złoty eyeliner pięknie połyskuje w słońcu i rozświetla powiekę :)


Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:
-Maybelline Dream Fresh BB
-Korektor- Maybelline Pure Cover Mineral  nr 02 Natural
-puder-Rimmel Lasting Finish Mineral nr 103 True Ivory
-bronzer-Rimmel Match Perfection Bronzer nr 002 Medium
-cienie do brwi-Catrice Eyebrow Set

Oczy:
-jasny cień na całą powiekę-paletka Sleek Storm
-brązowy cień w załamaniu powieki-paletka Sleek Storm
-fioletowy eyeliner w żelu Inglot nr 74
-złoty eyeliner-essence Glam Liner nr05 Royal Spendour
-biała kredka do oczu-Inglot nr 31

Usta:
-jak zwykle zapomniałam ich pomalować czymś innym po za balsamem :P

Mam też dla Was zmodyfikowaną wersję tego makijażu. Taka sama kreska razem ze złotym i brązowym cieniem na powiekach :) Strzał w 10 na imprezę! 



Kosmetyki, które użyłam:

Twarz:
-Maybelline Dream Fresh BB
-Korektor- Maybelline Pure Cover Mineral  nr 02 Natural
-puder-Rimmel Lasting Finish Mineral nr 103 True Ivory
-bronzer-Rimmel Match Perfection Bronzer nr 002 Medium
-cienie do brwi-Catrice Eyebrow Set

Oczy:
-złoty cień na całej powiece ruchomej-Inglot AMC SHINE 119
-brązowy cień w załamaniu powieki-Inglot Pearl 409
-fioletowy eyeliner w żelu Inglot nr 74
-złoty eyeliner-essence Glam Liner nr05 Royal Spendour
-biała kredka do oczu-Inglot nr 31



I to by było na tyle :)

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba :)

Miłego wieczoru :*
M.

PS. wybaczcie mi posklejane rzęsy, ale jakoś dzisiaj nie chciały współpracować :P

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)