niedziela, 21 października 2012

Pastel Life


Witajcie :)

Jak mija Wam weekend? Mam nadzieję, że wczoraj wieczorem gdzieś szaleliście i dzisiaj odpoczywacie przed nieuchronnie zbliżającym się poniedziałkiem :D Ja mam dzisiaj totalny dzień lenia i nie wiem czy jakaś siła zdoła mnie wyciągnąć z domu.
Pogoda oczywiście się zepsuła. Po wczorajszym słońcu i cieple ani śladu dlatego postanowiłam pokazać Wam zdjęcia z sesji, która jest jeszcze w baaaardzo letnim klimacie. Tak dla ocieplenia atmosfery ;)


Makijaż do tej sesji miał być mocny, cukierkowy i taki lekko przerysowany. W uzyskaniu tego efektu pomogły mi cienie MIYO, o których pisałam tutaj oraz cień essence w kolorze shrimp me up. :)




photo & stylist: Aleksandra Dargiewicz 

model: Justyna Żłobicka

make-up: Magda Narewska

Wiecie co? Ja jednak nie wiem czy wstawianie tych zdjęć w taki szaro-bury dzień było dobrym pomysłem.. Teraz jak na nie patrze to łapę jeszcze większego doła bo CHCĘ ABY BYŁO LATO! :P

No, ale ok..każda pora roku ma w sobie coś pięknego i tego będę się trzymać ;) Tym bardziej, że kolejne zdjęcia z sesji jakie się tu pojawią będę  w jesiennym klimacie.

Mam nadzieję, że efekt mojej pracy oraz pracy fotografa i modelki się Wam spodobał :)

Miłej niedzieli :*
M.

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)