niedziela, 28 października 2012

Autumn leaves

Witajcie!
Zima opanowała Polskę, a ja przychodzę do Was z zaległymi, jesiennymi zdjęciami/makijażem z sesji zdjęciowej ;) 

No, ale skąd mogłam wiedzieć, że w październiku będę się czuła jakby było Boże Narodzenie? Jakoś tego nie przewidziałam :P

Ok. Bez zbędnej gadaniny!

Modelką była przepiękna, przesympatyczna Ewelina o cudownych, rudych włosach! No, a zdjęcia robiła oczywiście moja ulubiona Ola! Z takimi ludźmi aż chce się pracować! :)


No ja po prostu patrząc na te zdjęcia myślę o jesieni i już! ;)




Jeżeli chodzi o makijaż to wszystkie chciałyśmy aby był w naturalnych barwach i aby dość mocno podkreślał oczy Eweliny :) Myślę, że się udało, no i najważniejsze, że nasza Modelinka była zadowolona :)



Photo: Aleksandra Dargiewicz
Model: Ewelina Dąbrowska
Make up: Magda Narewska

Mam nadzieję, że i zdjęcia i makijaż się Wam spodobają!

Zapraszam Was również na: https://www.facebook.com/MagdaNarewskaMakeUp?ref=hl - tu znajdziecie więcej moich prac :)

Miłego wieczoru :)
M. 






1 komentarz:

  1. Najbardziej przyciągają wzrok rajstopy :)
    Super kolor ale nóżki bym bardziej wyeksponowała, bo zrobiło się wrażenie(przynajmniej dla mnie) jakby były krótkie i nie grube ale też i nie ładnie szczupłe. A ogóle to pozytywnie jak na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)