poniedziałek, 1 października 2012

Blue Bride, czyli makijaż dla odważnej Panny Młodej


Witajcie :)

Jak miną Wam weekend? Mój był całkiem zabiegany i nie miałam za bardzo czasu na taki 100% odpoczynek.. niestety.. do tej pory odczuwam tego skutki w postaci zamykających się powiek i nieodpartej chęci ziewania ;)

Dzisiejszy makijaż jaki chciałabym Wam pokazać to taki mniej standardowy makijaż Panny Młodej (taaa.. podobno sezon ślubny już za nami, ale z moich obserwacji wynika, że te uroczystości są cały rok :P ).

Od dawna uważa się, że makijaż Panny Młodej powinien być delikatny, rozświetlający, nie przyćmiewający sukienki, nadający jej świeżości i podkreślający urodę, jednak co raz częściej kobiety biorące ślub odbiegają od tego makijażowego stereotypu.

Makijaż, który wykonałam na swojej koleżance (do sesji zdjęciowej sukien ślubnych) jest ciemniejszy, mocno podkreślający oczy i jest w kolorze :) Pomimo tego, że Klaudia nie była prawdziwą Panną Młodą to dobierałyśmy wszystko tak jak na prawdziwy ślub :)



Chwile nam zajęło za nim zdecydowałyśmy się jaki makijaż chcemy. Czy
taki na prawdę tylko lekko podkreślający jej urodę czy może właśnie coś mocniejszego, coś dla odważniejszej Panny Młodej.

No i stanęło na czymś mocniejszym, a dokładniej chciałam koniecznie użyć granatowego cienia, który pięknie podkreślał Klaudii oczęta, do tego gładziutka, rozświetlona twarz i voilà :)




Zdjęcia: Anna Stella Trojanowska
Modelka: Klaudia Nierodzik
Makijaż: Magda Narewska

Mam nadzieję, że taki makijaż ślubny się Wam spodobał :)

Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania na temat ślubnych mejk apów ;) Wolałybyście być umalowane delikatnie, "tradycyjnie", czy może zaszaleć i dodać odrobinę charakteru?

Miłego tygodnia :*

M.




2 komentarze:

  1. Piękna modelka i świetny makijaż, choć ja nie miałabym odwagi na taki w dniu ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny makijaz, po prostu cudowny, zazdroszcze zdolnosci:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)