sobota, 21 lipca 2012

Makijaż weselny A.

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj makijaż, ale po raz pierwszy na blogu, nie na mnie, a na Ani- o pięknych oczach i pięknym uśmiechu :)

Ania idzie dzisiaj na wesele i na tą okazję wybrała biało-granatową sukienkę i srebrne dodatki. Jeżeli chodzi o makijaż to, postawiłyśmy na klasykę :)

Uważam, że klasyczny, nie za mocny makijaż lepiej się sprawdzi na takiej całonocnej imprezie. Dłużej będzie wyglądał na świeży niż np. coś mega kolorowego, albo mega ciemnego.


Kosmetyki, które użyłam:

Oczy:
-baza pod cienie Virtual eyeshadow base
-cielisty, błyszczący cień z paletki Clinique
-szary cień Inglot PEARL 420
-ciemnoszary cień my secret trio nr. 305
-czarny cień z paletki Sleek Storm
-biała kredka Inglot nr.31
-tusz do rzęs Essence Multi Action



Mam nadzieję, że się Wam spodoba bo Ani się bardzo podobało :)

Buziaki :*
M.



1 komentarz:

  1. śliczne masz oczka! :)
    Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    nisiowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)