niedziela, 1 kwietnia 2012

Makijaż: PasteLove

Cześć Dziewczyny! :)
Pastele, to w tym sezonie, to jedne z najmodniejszych kolorów. Im więcej pastelowej garderoby mamy na sobie tym lepiej :) Mi bardzo się ten trend podoba (już poluję na kilka pastelowych ubrań i dodatków) i postanowiłam wykorzystać go w makijażu :)




Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale pastele na prawdę kojarzą mi się z Wielkanocą, no i z wiosną oczywiście :)




W tym makijażu bardzo podoba mi się to, że jest bardzo delikatny, dziewczęcy, ale nie nudny :) Myślę, że będzie dobry dla dziewczyn, które na co dzień nie szaleją z makijażem, bo nie jest wyzywający. Zrezygnowałam także z czarnej kreski na górnej powiece aby był jeszcze bardziej delikatny.




Kosmetyki, które użyłam :



Mam nadzieję, że się Wam spodoba tak samo jak mi :)

Miłej niedzieli :)

Magda

PS. Nie zwracajcie uwagi na bałagan w tle, to pokój mojego brata :P Musiałam robić w nim zdjęcia bo było lepsze światło










2 komentarze:

  1. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny make up, podoba mi się bardzo ;)
    ja ostatnio nie lubię swojego makijażu, nie odpowiada mi fluid, szukam czegoś nowego ale bez oczekiwanego efektu.

    zapraszam do siebie i proszę o podpowiedź dotyczącą tego jak powinnam się malować, może jakieś wskazóki?

    agnes-fashion.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)