środa, 28 grudnia 2011

Circus Confetti, czyli moja propozycja sylwestrowych paznokci

Cześć Dziewczyny :)
Dzisiaj post paznokciowy, a mianowicie moja propozycja sylwestrowego manicure. Nie jest to nic wymyślnego bo mam dwie lewe ręce do zdobienia paznokci, ale znowu poratowałam się brokatowym lakierem. Tym bardziej, że w tym sezonie wszystko co jest błyszczące jest modne ;)
Lakier kupiłam w Drogerii Natura już jakiś czas temu (m.in. z myślą o Sylwestrze). Bardzo podobał mi się różnokolorowy brokat w  środku bo faktycznie przypomina konfetti, ale nie wiedziałam jaki kolor bazowy użyć, żeby to fajnie wyglądało. W życiu bym nie wpadła na to, że użyję koloru białego i, że na dodatek będzie mi się podobało :P
Białe paznokcie miałam ostatni raz może w podstawówce i od tamtej pory nie specjalnie mi się podobały. Jednak do tego brokatowego lakieru, moim zdaniem, pasują idealnie! Strasznie, strasznie mi się podobają i czuję, że jeszcze nie raz właśnie tak pomaluję paznokcie :)
Mam nadzieję, że Wam się też spodobają :)







Użyte lakiery to:
Inglot nr. 38
Essence 02 Circus Confetti


Miłego dnia :*
M.

2 komentarze:

  1. Ładnie to wygląda :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne :D

    aż muszę Cię dodać do obserwowanych ;)

    jeśli masz ochotę, to zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)