środa, 6 lipca 2011

Pomarańcz z granatem

Zainspirowana moim ulubionym połączeniem kolorystycznym w te wakacje czyli granatem z pomarańczą postanowiłam stworzyć jakiś letni makijaż z tymi właśnie kolorami :)Nie do końca wyszło tak jak chciałam gdyż miałam za mało "soczyste cienie" i musiałam się nie źle nagimnastykować by efekt był choć trochę zbliżony do mojej wizji, którą miałam w głowie :P

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)



.








Kosmetyki, których używałam:

Twarz:



Oczy:



Wybaczcie mi moje brwi, ale szczerze mówiąc nie mogę się jakoś ogarnąć, żeby doprowadzić je do ładu.. Nie zły leń ze mnie, ale mam zamiar się poprawić :)


XO
M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy komentarz, jest mi bardzo miło :)

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)